Al wekenlang staat er op de T-mobile site met grote letters verkondigd dat de iPhone 4 uit gaat komen! Helemaal enthousiast geraakt door anderen, ben ik één van de velen die niet kunnen wachten tot het moment suprême. ´Helaas´ ben ik aangesloten bij een andere provider en dit heeft als gevolg dat ik –net als vele anderen- met lede ogen aan moet zien dat alleen de vaste klanten mogen bestellen. Het geeft me gelijk reden om na te denken. Hoe is het mogelijk dat T-mobile de begeerte niet heeft voorzien? Is het een tactische zet in de marketingstrategie of simpelweg een misrekening? Om me heen hoor ik fantastische verhalen en het maakt me nog hebberiger naar de datum dat ook wij (als niet T-mobile klanten) mogen bestellen. Mijn interesse in deze gadget geeft me vaak reden om het te verdedigen bij bekenden. Hoe komt het toch dat het alleen al de naam: ‘iPhone’ zo razend populair is? Zelfs toen ik hoorde dat de Samsung Galaxy s qua functionaliteit en design toch echt niet onderdoet voor de iPhone 4, voelde ik sterk de behoefte dit te ontkrachten. Dit gegeven bracht me weer terug op aarde. Wat geeft mij het recht andere mobiele telefoons geen kans te geven? Hoe heeft Apple mij zover gekregen? Petje af voor het merk en een grote hoed af voor de geweldige campagne. Ze hadden me bijna overstag, maar ik zet nog even mijn onderzoek naar de Galaxy s voort.
Haha, met Laura gepraat? :P
BeantwoordenVerwijderen